KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

torsdag 17. november 2016

JULEUTSTILLING

Blomstereng i måneskinn. Jorun Roaldseth 2016. Kopiering ikke tillatt.


Det er den tiden på året igjen!
Høsten farer avgårde, men jeg fikk levert to bilder til juleutstillingen på galleri VOX  i Bergen i år igjen.
Jeg pleier å delta der hvert år.


Blomstereng i morgengry. Jorun Roaldseth 2016. Kopiering ikke tillatt.

Utstillingen åpner torsdag 24. november kl 17.00 i Galleri VOX, Strandgt. 223, Bergen,
Hjertelig velkommen!

4 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Lykke til med utstillingen. Fine bilder. Ha en flott helg!

Hos Jorunn sa...

For noen fine bilder, flink er du!! Masse lykke til på utstillingen!
Ha en flott helg:)

Vilt og vakkert sa...

Heisann, jeg liker ikke å rangere bilder som legges ut, men denne gangen gjør jeg et unntak. Nattbildet med månen gir sånn vakker stemning og er nok min favoritt blant de to.
Til lykke med utstillingen ;:OD)

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelege bilete som har kvar sin sjarm.

Alt godt frå Sigrid