KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

fredag 18. juni 2010

Se hva jeg fikk av Gunda M :)

Det er morsomt å ha gode blog-venner :) Se bare hva jeg fikk tilsendt fra Gunda M! Hun skulle selge en gammel ramme, og de som kjøpte rammen ville ikke ha bildet, så sendte hun det til meg! Er de ikke nydelige? Noen har vært glad i disse to, og tatt vare på bildet av dem og ville ikke at de skulle bli glemt. Bak på bildet er det skrevet: Forlovelsesbilde 1917 Torbjørn og Solveig Hegseth. Han var murmester og levde til 1960, hun døde allerede i 1923, står det. Nå er bildet av dem i mitt eie, og jeg legger det ut på nettet så mange år senere. Sånn kan det gå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för Dina gulliga kommentarer hos mig, jag blir så himla glad.

Din blogg är fantastisk och udda och sticker verkligen ut på ett mycket personligt sätt!!

Hoppas Du är med i min sommartävling!!

Agneta