KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

mandag 13. oktober 2014

VINN EN BOK!


Gi bort! Giveaway! Loddtrekning!

Høsten er her, det er tid for en god bok!
Har du lyst å vinne en? Kanskje har du begynt å tenke på julegaver?


Jeg lodder ut 3 bøker, to ungdomsbøker og en biografi, alle skrevet av min datter, Renate Nedregård:

Du kan vinne hennes siste bokprosjekt, en biografi om statsminister Erna Solberg med fortellinger og fotografier fra barndom, ungdom til voksen politiker og kampen for å bli statsminister.
Den er ennå ikke kommet i bokhandelen, men beregnes sluppet i slutten av oktober:


Juritzen forlag skriver:



Erna, fra fiasko til statsminister




Som 22åring ble Erna utsatt for et hemmelig politisk kupp som kastet henne ut av politikken og ut av Bergen.
Alle – inkludert henne selv – trodde den politiske karrieren var over og Erna flyktet til Oslo og en anonym kontorjobb.
Dette er fortellingen om Ernas harde vei til suksess.

Gravejournalist Nedregård vokste opp i samme nabolag som Erna og går tett på felles venner og bekjente.
Ett års research, 100 intervjuer med nære venner, familie, mor og søstre, kolleger og politiske fiender.


Eller du kan vinne et signert eksemplar av hennes nyeste roman, gitt ut på Cappelen Damm nå i høst:


Les KLEPPANROVAS anmeldelse her
Jeg har skrevet om boka her



Du kan vinne et signert eksemplar av hennes debutroman som kom i 2011:




Jeg har skrevet om Mirakel her


Vil ta lodd?
Skriv en kommentar og fortell hvilken bok du ønsker deg.
1 lodd koster en kommentar
2 lodd koster at du er eller blir følger på bloggen min og legger igjen en kommentar
3 lodd koster at du reklamerer for denne utlodningen på bloggen din eller på facebook.

TREKNING 28. OKTOBER! Du som ikke har egen blogg, kan trykke på "anonym" og legge igjen en kommentar med navnet ditt.
Bli med! :)

16 kommentarer:

Elisabeth sa...

Klart jeg gjerne vil vinne bok.
For en talentfull datter du har forresten.

Unknown sa...

Selvsagt slenger jeg meg med på Giveawayen. Jeg er følger og legger igjen kommentar her nå. Du må være utrolig stolt av din flinke datter.
Her kommer det til å bli rift om loddene.
Høsthilsen fra Marit

Bundingen sa...

Dette vil jeg bli med på. Spennende. Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg boka om Erna, men jeg blir glad for de to andre også. De er allerede på leselista mi.

Klem fra Ingunn

Hos Jorunn sa...

Så flotte gaver! Jeg ønsker meg boken "Det er min tur nå" som din flinke datter har skrevet hvis jeg skulle være så heldig.

Ha en fin kveld!
Klem

Kleppanrova.com sa...

Jeg vil gjerne ønske meg Mirakel om det går. Jeg har jo skrevet om boka "Det er min tur nå" på bloggen, så du får finne ut av hvor mange lodd det blir. Skal legge en link til på dette nederst på innlegget om boka.

Ha en flott dag og vær stolt over din datter!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flotte bøker å vinne!
Du må vere stolt av jenta di :-)

2 lodd og er fornøgd uansett kva bok eg evnt vinn.
mvh Sigrid

Mormorfarmor Inger sa...

Mor til en forfatter - du har all grunn til å være stolt :)
Jeg ønsker meg veldig en av ungdomsbøkene hvis jeg skulle være så heldig å vinne :)
Klem fra Inger

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og krysser fingrene med 3 lodd. Delt på facebook!

Hilde :)

amo sin blogg sa...

Flott bøker i lotteriet.
Så stolt du kan vere av forfattardattera !
Eg har ikkje lese bøkene før så det er flott same kva for ei eg får om eg vinn.
Eg linkar til facebook i tillegg til dei to andre lodda.

God veke vidare. Det blir nok ein nydeleg vinter ;)

Tove Steinbo sa...

Jeg leste om boka hos Ingun Kleppan. Hun kommenterer på min blogg og jeg på hennes.
Jeg la ut en kommentar hos henne og sa at jeg ville anbefale boka "Det er min tur nå" til mitt barnebarn på 16 år. Jeg vil også anbefale den i mitt svar til Ingun på min blogg, så blir det mer reklame for boka.
Hvis jeg blir trukket, ønsker jeg denne boka. Hilsen Tove Steinbo

amo sin blogg sa...

Hei igjen, fekk til å legge link til lotteriet ditt i bloggen min :)

AvMeg sa...

Så spennende bøker - flink jente du har fått :) Jeg vil gjerne være med på et lodd. Skulle jeg være heldig å vinne, ønsker jeg meg Mirakelet :)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Så hyggelig med Give Away! Og så flotte bøker da! Jeg blir med og tar 2 lykkelodd!

Apropos kjøleskap-innlegget mitt, så husker også jeg en tid uten kjøleskap, men med matvarene hengende i en plastpose ut av vinduet på hybelen! De gikk en halv vinter det, før et bittelite kjøleskap kom i hus! Artig å minnes nå!

Ønsker deg en flott dag!

Klem Cathrine :-)

Åshild sa...

Jeg har veldig lyst til å lese en av bøkene.

To lodd til meg

Mira sa...

Hei,
Tar gjerne 1 lodd, på Det er min tur nå, eller Erna boka.

(eg har to flotte gamle bilder i bestestova mi, tror det skal være kulltegninger, skreiv om dei på bloggen ein gang.)

http://mirashjorne.blogspot.no/search?q=husfrua
Viss du har lyst til å se.
Ha ein fin høst Klem,

Barwitzki sa...

Så hyggelig med giveaway og bøker.
Jeg lærer norsk og jeg vil lære bedre og bedre og jeg vil lese norsk bøker
med norsk forfatter.
Jeg er veldig gjerne med... Mirakel eller Det er min tur nå fra datter din... så spennende.
Hilsener sender deg Viola.