KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

mandag 28. mars 2011

30 YEARS TODAY!



foto: Jorun Roaldseth

I dag er det 30 år siden jeg ble mor til mitt tredje barn. 
Jeg var 26 år og sterk, frisk og sprek.
 Det var stor stas at jentene fikk en lillebror!
Nå er det veldig rart at alle barna mine har passert 30-årsgrensen.
Hvordan er det mulig at tiden har gått så fort?!

Gratulerer med 30 årsdagen, kjære Runar!

Dette bildet av dagens jubilant tok jeg for snart 10 år siden. 
Det er tatt ved å vri på linsen mens blenderen er åpen. 
Det er altså ikke manipulert. 

9 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Veldig flott bilde! Spennende jobbet!

Gratulere med alle over barna over 30 år. Da er det bare å håpe at de får det godt i livet videre, for du har nok lagt grunnlaget for det skjønner jeg.
Ja, 30 år går fort!
uff, man må nyte dagene, hver enkelt av dem:)

Anita Tørmoen sa...

Spennende måte å ta bilde på:) Gratulerer til jubilanten:)

Eva sa...

Spennende måte og ta bilde på, og gratulerer til jubilanten! Min eldste blir 38 og den yngste 20. Tiden går fort...

Ha en fin uke...

Anne på landet sa...

For en spennende og litt annerledes blogg!
Denne skal jeg tipse mine to unge kollegaer om.De står begge brud til sommeren og jeg skal sy brudekjolen til hun ene:O)naturlig nok, er de veeeeldig opptatt av ALT som har med bruder og bryllup og gjøre:O

Takk for titten, dette var inspirerende!

mimmi-leone sa...

Morsomt bildet. Ja, tiden går så alt for fort, og man undres hvor den blir av.

Nei, det er nok ikke et nytt barn, jeg er for gammel til det, eldste er snart 29 år.
Bilder kommer snart....

Tusen takk for koselig kommentar ang. kjolen.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Josefine sa...

Heisan..

hadde vært så koselig om du stakk innom! Vi holder til på Minde, nærmere bestemt i Fridalen 42.

Hvis du klikker deg inn på "kontakt info" øverst på butikkbloggen, finner du et lite kart :)

Ha en fin kveld!

Kari Agathe sa...

Hei...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg får fortsatt ikke lastet opp bilder jeg(prøvd 2 dager).

Grattis på etterskudd med jubilant, og selv om jeg ikke har egne barn flyr jammen åra avgårde ja.
Bildet du har tatt her er kjempestilig - det skal jeg prøve en gang. Får øve meg på katten ;))

Ha en fin kveld.

Klem fra Kari

Don sa...

I like this portrait!

Time moves on. Faster, faster, faster.

Anonym sa...

Frightening- my son turns 18 soon. Where does time go?