KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

søndag 15. november 2015

DET VAKRE I VERDEN


Det er blitt tradisjon for meg å delta i Galleri VOX sin juleutstilling.
Jeg pleier å lage bilder med et sting av smerte i
men i år får jeg det ikke til. 
(Trykk på linken for å se tidligere bilder).
Fredag og lørdag ble vi rammet av så mye smerte, ondskapen i verden kom så nær oss her hjemme. 
Jeg får ikke til å lage bilder med smerte nå. 
Jeg vil lage bilder av det vakre i verden!
























Tre av disse bildene blir å se på Galleri VOX, Strandgaten 223, Bergen, 26.11 - 20.12.2015.
Hvilke tre bilder syns du jeg skal ta med på utstillingen?

(Når det gjelder terrorhandlingene i Paris, 
var jeg veldig glad for at datteren min, Agnes, som bor i Paris, 
hadde boklansering i London denne helgen, 
og var trygg der.)

Bildene er laget ut fra fotografier jeg har tatt hjemme i hagen og på hytten.

8 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Hei, jeg har venner i Paris som jeg fikk hilsen fra 22. juli. Nå var det min tur å sende dem en sorghilsen, dessverre. Godt at datteren din ikke var der akkurat denne helga. Jeg synes du skal sende bilde 1 , 3 og 4.
Ha ellers en god uke ;:OD)

Kleppanrova.com sa...

Det er forferdelig det som har skjedd, men så flott at ikke datteren din var i Paris. Dette får en virkelig vekker om hvor galt folk kan handlle og hva ondskap kan skape. Dette har ikke noe med religion, men galskap og gjøre syns jeg.

Bilde 1,3 og 5 syns jeg er finest!
Lykke til!

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakre bilete alle 5!
Eg tenkte på 2-3-4 :-)

Så ikkje mykje hjelp å få når alle har ulike meiningar ;-)

Godt du valgte det vakre denne gongen for no er smerten stor og nær oss.
Mange stadar i verda skjer liknande hendingar utan at media ein gong "bryr seg". Men Paris har mange eit forhold til. Og ikkje minst du som har jenta di der. Godt ho var trygg!!

Fin ny veke til deg!

amo sin blogg sa...

Bilda 1, 3 og 5 trur eg. Dei er så fine alle.
Så godt at dotter di ikkje var i Paris denne helga.
Det er forferdeleg det som har skjedd.

Takk for kommentar. Hos oss er det eg som er storesøster
og Vigdis 65 år er nr 2 i søskenflokken på 5.

Lukke til på utstillinga !

Åshild sa...

Jeg ville valgt 1, 2 og 3. De er vakre og fremstår dessuten som en serie.

Bundingen sa...

2,4 og 5 er mine favoritter, men egentlig synes jeg alle er bilder som gir meg glede, og det trengs i disse dager.

Klem fra Ingunn

AvMeg sa...

Fine bilder. Viktig å se det vakre i verden i disse dager.

Hos Jorunn sa...

Fryktelig det terrorangrepet som skjedde i Paris og mange andre steder i verden! Godt at din datter var på et trygt sted. Så fine bilder du har laget, det var nesten umulig å finne favoritter. Hvis jeg må velge så blir det 3, 4 og 5. Lykke til på utstillingen!

Klem