KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

tirsdag 23. februar 2010

Hele bildet

Her kommer hele bildet jeg viste i går. Antakelig har dette vært bilder som har vært til salgs som bryllupsgaver og med plass til at brudeparet selv kunne sette inn sitt fotografi etter at de hadde fått bildet sitt fra fotografen. Jeg har sett denne typen bilder med bibelvers og religiøse motiver tidligere. Opprinnelig tror jeg ikke de hadde glass. Men her har noen spandert en nyere ferdigramme med glass for ikke så lenge siden, for å bevare bildet, og så er det plutselig havnet i en bruktbutikk i Bergen. Lurer på hvor det har vært før? Nå leter jeg etter en fin, gammel ramme til det. Det fortjener det. Blogglisten

2 kommentarer:

Fräulein Luise sa...

Thank you for following my blog as regular reader, I am sorry for not reading Norwegian. Le Tasché

Lise B sa...

Jeg har aldri sett det som brudebilde før, det var interessant