KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

torsdag 17. februar 2011

GROOMS WEARING HAT/ BRUDGOMMER MED HATT


Jeg innrømmer det! Jeg er svak for menn med hatt :) I dag viser jeg bilder av brudgommer med hatt. Et lite hint til dem som skal stå brudgom i nærmeste framtid. Se så flotte de er, syns du ikke?


1870-t originalfoto Knud Knudsen

1870-t originalfoto Knud Knudsen

1875 originalfoto Knud Knudsen

1910 originalfoto Arnor Bakke, Holmedal

1911 originalfoto Sponland, Ålesund

1920-t fotograf ukjent


1930-t originalfoto Talles eftf., Bergen

8 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Dette er ekte karer, noen har tydeligvis lånt dress til den store dagen:)

Kleppanrova.com sa...

Har kan man tydelig se tøffe karer!
Både hattemoten og dressen er det store endringer på i perioden om man kikker godt etter.
Fin samling!
Hatter er gøy hos menn og kvinner synes jeg:)

Wenche sa...

Oh så tuffe!

GundaM sa...

ojj, stilige javisst!

om jeg får lov velger jeg meg nr 4....

ha en fin fin helg ;)

mimmi-leone sa...

Så artig å se alle de gamle bildene, tenk hvordan ting endrer seg.
Hatt kunne vært noe, kanskje det kommer tilbake!

Ønsker deg en flott dag med hilsen fra Mimmi-Leone

Unknown sa...

Underbara bilder!

Kleppanrova.com sa...

Hei!
En bokanmeldelse av dattern din sin bok: http://solgunnsin.blogspot.com/2011/02/renate-nedregard-mirakel-cappelen-damm.html

Hilsen Ingun

salige lavendel sa...

Så flotte bilder, og så alvorlige de er. Godt man har lov å smile litt på bilder i dag =))