KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

fredag 20. mars 2015

EN FARGERIK DAME



En av lærerne mine på KiB (kunstskolen i Bergen), Turid Uldal, har vist frem hjemmet sitt i Aftenposten og Bergens Tidende, se her:


Jeg har aldri sett Turid i kjedelige, fargeløse klær, så at hjemmet hennes også er fargerikt, er ingen overraskelse.

Turid er spesielt glad i gult.

Kunsten hennes er like fargerik som resten av damen, og selvfølgelig er arbeidsmetoden hennes også morsom.

Alle fotos : Jan M. Lillebø

9 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Hei Jorun!
Ja, det må jeg si var en fargeglad dame!
Ha en flott helg!

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlig! Fargekick :-)

KLEM OG GOD HELG!

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlig! Fargekick :-)

KLEM OG GOD HELG!

Barwitzki sa...

Er dette herlig... fargerik som livet :-)) Ha god helg. Hilsen fra meg.

amo sin blogg sa...

Herleg når folk slår seg laus med vakre fargar.
Hos denne dama forstår eg at det er stilen hennar.
Kjempeflott.

God vårhelg !

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, det var et fargerikt hjem, og en fargerik dame! Det er vel noe som heter "vis med ditt hjem, og jeg skal si deg hvem du er"! Ønsker deg en riktig god helg! Klem Cathrine :-)

Unknown sa...

Kult. Sånne fargerike damer må man jo bare like. Farger gir liksom næring og spenning til hverdagen.
Klem fra Marit

Mormorfarmor Inger sa...

Fantastisk å se en så fargerik dame :)

Hos Jorunn sa...

Herlig med slike fargeglade og orginale damer..veldig tøft!!

Ha en fortsatt fin uke!
Klem