KK (kvinner&kultur)

KK (kvinner&kultur)

torsdag 16. februar 2012

BERGENSPRISEN 2011


Performancefestivalen Never or Now, som jeg skrev om i fjor, vant Bergensprisen for beste kunstarrangement 2011! 
Prisen deles ut av Natt&Dag

Gratulerer!!!

(Agnes, i midten på bildet, er min datter. Jeg skrev om henne her)



Benedicte Clementsen, Agnes Nedregård og Gøril Wallin, tre av arrangørene bak Never or Now.
Foto: 11.02.2012     Julie Lillelien Porter

Kunstnergruppen Ytter  skriver:

"Performancefestivalen Never or Now ble arrangert på Bergen Kjøtt i januar 2011, med et imponerende program som varte over tre dager. Festivalen skapte en visningsarena og møteplass for lokale, nasjonale og internasjonale performancekunstnere, og ble til gjennom stor vilje og dugnadsånd i fagfeltet. Senere i år kommer en retrospektiv katalog med dokumentasjon av alle performancene som ble gjort på Never or Now.
Ytter gratulerer Never or Now med Natt&Dag prisen for beste kunsthappening i Bergen 2011!!" 








10 kommentarer:

Lise B sa...

Dette høres spennende ut! Gratulerer med kreativ datter!

Whitebite sa...

så gøy!
god helg fra meg:))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det skulle finnas mer gatukonst, fascinerande och titta på. Grattis till dottern.
Trevlig helg och kram
AnnaMaria

Anne Lise Johnsen sa...

Gratulerer, kjempebra!! Det er så helig når men kan være stolte av, og glad på vegne av barne sine :) God helg til deg :)

Kleppanrova.com sa...

Gratulerer det var hyggelig for Agnes,og tillykke til en stolt mor.
God helg!

mimmi-leone sa...

Gratulerer så mye, det er så gøy når våre kjære lykkes i det de holder på med.

Ja, helt enig farger er energi, og jeg blir så glad når flere enn meg utrykker det samme.

Skulle ønske flere hadde våget å bruke farger. Jeg har mange ganger tenkt på det, da jeg har sittet på en trikk, en buss eller kafé og sett mennesker passere forbi.
Det er alt for mang som "gjemmer" seg bak sorte og grå klær.

En god dag til deg!

Kaoskontroll sa...

:) Jeg har en veldig ung mann isåfall. For å ikke legge vekt på at det finnes lover mot slikt. Veldig forståelige lover!!! ;)

Det er nok min eldste sønn som leker seg. :) Og drakten var rimelig artig ja. :)

Klem

erleichda sa...

Så bra!!! Gratulerer til dattera di, du stolt mamma : )

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så kjekt!! Gratulerer så masse til din flinke datter og den stolte mor!! Vet hvilken glede det gir:-)

Fortsatt fin søndagskveld!!

Wenche sa...

Så trevligt, grattis till din duktiga datter!